XJS V12 -94 Glapp i färddator

Hem Forum XJS XJS V12 -94 Glapp i färddator

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Ulf Johansson Ulf Johansson 2 månader sedan.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Ulf Johansson
    Ulf Johansson
    Deltagare

Hej

Jag har ett glapp i den lilla färddatorn som finns i bilen. Funkar till att börja med, men när man kört ett tag så försvinner delar av texten.

På bilden funkar den.

Förslag på någon kunnig i Sverige/England som kan hjälpa mig, eller finns det nya att köpa.

Har även problem med att tankmätaren inte visar rätt, har bytt givaren i tanken, men problemet kvarstår. Vad kan det då vara ??

• Detta ämne redigerades 5 månader, 2 veckor sedan av Ulf Johansson Ulf Johansson.
    • Detta ämne redigerades 5 månader, 2 veckor sedan av Ulf Johansson Ulf Johansson.
    Ulf Sandblom
    Ulf Sandblom
    Deltagare

Jag har tagit hjälp av en man i Fjugesta. Ring och kolla med honom om han kan hjälpa dig  0585-31750. Du får ta loss instrumenten som inte funkar och skicka till honom så returnerar han i regel dagen efter. Men kolla först så han kan hjälpa dig.

Det är inte så enkelt att det är glapp i någon kontakt?

Ulf Johansson
    Ulf Johansson
    Deltagare

Hej

Tack för tipset, ska ringa Fjugesta.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.