XJ8 4,0 Sovereign (X308) mkt fin, säljes

Hem Forum Köp och sälj XJ8 4,0 Sovereign (X308) mkt fin, säljes

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Anders Billing Anders Billing 9 månader sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Anders Billing
    Anders Billing
    Deltagare

Hej!

Många av er känner säkert till att jag arbetar på Joe’s Garage med bilförsäljning. Denna annons är dock av helt privat natur! Jag har lovat en äldre farbror (mångårig kund till oss) att lägga ut en annons här för hans räkning. Han är tyvärr tvingad att sälja Jaguaren då han har svårt att använda den av hälsoskäl…. Bilen är en 98 Sovereign i mycket fint skick och i en härlig färgkombination (vinröd med svart skinn+grå piping). 17500 mil ca. Mycket välunderhållen och påkostad hos oss. Bl.a. är samtliga kedjor+spännare bytta vid 13′ mil ca, växellådan nyss bytt till en med ca 7000 mil, div hjullager etc. etc Något oljud ifrån VVT mekanismen (kosmetiskt) vid vissa temperaturer+tomgångskörning. Hör av er till mig för mer detalljer, eller om ni vill titta på bilen! Observera att bilen INTE säljs genom Joe’s Garage, det blir en ren affär mellan säljare och köpare. Jag har bara lovat hjälpa herren med detta…. Tänkt pris är ca 60000… anders@joesgarage.se

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.