Skip to main content

XJ, XK och XJS säljes

Hem Forum Köp och sälj XJ, XK och XJS säljes

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Pontus Larborn Pontus Larborn 1 vecka, 6 dagar sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Pontus Larborn
    Pontus Larborn
    Deltagare

Brist på både tid och garageplats fordrar försäljningar, jag lyckades lösa garagekrisen denna vinter men faktum kvarstår, downsizing är ett måste. jag kommer framåt våren annonsera ut följande, men är någon sugen redan nu så maila gärna; pontus.larborn@gmail.com. Bilarna är avställda nu på vintern, men kommer ställas på och i förekommande fall besiktigas framåt våren.

Först ut blir;

Jaguar XJS -92, cabriolet. Riktigt fint bruksskick, bara 10.000 mil. Mörkgrön (brg) med svart inredning och tygtak.

Jaguar XJS -92, coupe. Svart med grå inredning. Riktigt, riktigt fin. Sommaren 2016 lackerades motorhuven och en framskärm om pga stenskott och små skador. Absolut ingen rost eller så, en mycket fin bil.

Jaguar XKR -98, coupe. Svart med svart inredning. Mina föräldrars bil, de har ägt den sedan några år men har nu köpt en nyare XKR. C:a 14.000 mil, även denna i bra bruksskick. Kamkedjesträckarna är förstås bytta. Sommaren 2017 fick den nya däck och bromsar, samt en framvagnsinställning.

Jaguar XJ6 2004, första året med aluminiumkarossen. Mörkgrå med svart inredning, även denna i riktigt fint bruksskick trots milen, den har rullat runt 20.000mil. Full dokumentation. Jag importerade den från Belgien 2017 och har haft den i garaget sedan dess, den besiktigades i höstas.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.