Skip to main content

X350 till kaffepris.

Hem Forum Köp och sälj X350 till kaffepris.

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Ale WS Alews 1 vecka sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Ale WS
    Alews
    Deltagare

Hej klubben!

Nu vrakar jag bort min X350 för den hugade.

2005 3.0 V6. Svensksåld. 19900 mil. Silver/beige. Komplett historik, massor av dokumentation. Mycket välvårdad och väl omhändertagen. Senast genomgången i Oktober med bytta stötdämparbussningar, nya kylarslangar etc.

Har senaste veckan börjat krångla i växellådan, och jag har för tillfället varken tid, lust, ork eller logistiska resurser att ta tag i det och ha den kvar. Den är avställd inför vintern, jag planerar att ta tag i problematiken till våren men kan alltså också tänka mig slumpa bort den innan jul. Den har vid två tillfällen varnat för “fel i växellådan”, det nollställs vid omstart. Den går ej in i limp mode, växlar som den ska, alla växlar går i, batteri och ECU ok, inga felkoder, inga missljud etc. Alltså helt körbar. Med andra ord kan det vara så enkelt att ett oljebyte är på sin plats. I övrigt mekaniskt perfekt.

Står i Malmö.

Är öppen för skamliga bud som mottages och möjligen godkännes i affekt. Hojta till orchestrewe (at) gmail.com vid intresse.

Ale WS
    Alews
    Deltagare

(SÅLD)

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.