Transmitter till en XKR från 2000

Hem Forum XK8 (X100) Transmitter till en XKR från 2000

Detta ämne innehåller 7 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av Dan Jonsson Dan Jonsson 3 månader, 3 veckor sedan.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Morten Olsson
    Morten Olsson
    Deltagare

Känns som om jag behöver en ny transmitter till min “raket”. Någon som har en FUNGERANDE sådan till salu eller vet var man kan hitta en till ett förnuftigt pris? Svar tas tacksamt emot!

Gerry Winberg
    Gerry Winberg
    Deltagare

Hej
    Kontakta A6 Lås & larm de kan reparera din befintliga.
    MVH
    Gerry

Morten Olsson
    Morten Olsson
    Deltagare

Tack Gerry, gjorde detta hos A6 men det hjälpte inte, fick pengarna tillbaka t o m…

Dan Jonsson
    Dan Jonsson
    Deltagare

Hej Morten!
    Det här är vad jag kan erbjuda.

Jag kan skicka den så du kan testa om den fungerar. Det krävs troligtvis en programmering för att få den att fungera mot din bil.

Om du är intresserad och att den fungerar, vad anser du vara ett förnuftigt pris?

mvh

Dan Jonsson

Morten Olsson
    Morten Olsson
    Deltagare

Hej Dan!

Och tack för ditt förslag; den behövs nog omprogrammeras som sagt. Men jag vill som du säger gärna testa att den verkligen fungerar även om din ser väl använd ut-men det behöver ju inte betyda att den inte fungerar. Jag kan tänka mig 500:- om det känns rätt för dig. Du kan väl fundera och återkomma? Jag arbetar som sjöofficer och inte hemma igen förrän den 21 augusti, då först kan jag testa den..

Bästa hälsningar

Morten,

morten.olsson1@gmail.com

Dan Jonsson
    Dan Jonsson
    Deltagare

Jag kan skicka ner fjärrkontrollen så får du prova i lugn och ro.
    Alternativt att du kan plocka delar från den om dina knappar är bättre och kretskortet på din har gett upp.
    500kr är nog ett maxpris. Kan nog gå ner något beroende på hur det funkar.
    Mvh
    Dan
    sbkdej@hotmail.com

Morten Olsson
    Morten Olsson
    Deltagare

Hej igen, Dan! Jag har en “expert” som skall hjälpa mig på tisdag att försöka få igång din transmitter…ursäkta detta dröjesmål. Jag har försökt med alla konstens regler att få den att fungera med ger inte upp ännu. Håll ut, please! Mvh Morten

Dan Jonsson
    Dan Jonsson
    Deltagare

Hittade du instruktionsfilmen som jag la ut under : XK8 original fjärrkontroll

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.