Säljes xj sport 96

Hem Forum Köp och sälj Säljes xj sport 96

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Mikko Anttonen Mikko Anttonen 2 veckor, 4 dagar sedan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Mikko Anttonen
    Mikko Anttonen
    Deltagare

XJ6(sport) -96 BRG med speciella fälgar.

Måste tyvärr göra mig av med min trotjänare. Finnes en del skavanker.

Rost lite här och var. Både under och en del på sina ställen i lacken. Motorn å lådan går helt felfritt. Får dock missljud vid hög påfrestning på t.ex motorväg. Något lager som bör bytas.  Elen i förarstolen har inte funkat sedan ja lossade stolen. Kan säkert vara enkelt att lösa för den som orkar. Har ju fastnat i det läget jag kör den i så har inte brytt mig haha

Har även de klassiska hängande innertaket man kanske skulle vilja fixa. Annars fräsch i inredningen.

I övrigt vad ja kan kunna komma på så e de inget annat större fel. Men skulle väl behöva en vända rostlagning, och lite svetsning på en tröskel.

Servad hos Gbg bil och motor. Väldigt duktiga på klassiska bilar. Framförallt jaggor.

Skatt betald, besiktad någon månad sedan.
    <p style=”text-align: left;”>Har ingen större pris idé, köptes för 35k ca 5 år sedan. Har körts på vintern, och fräscha vinterdäck på fälg kommer med. så kom med förslag. Står i Göteborg. Nås bäst på sms 0723029611</p>
    Fler bilder kan skickas på sms eller mail.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.