PM

Detta ämne innehåller 9 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av Fredrik Von Schlieben Fredrik von Schlieben 3 månader, 3 veckor sedan.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Fredrik Von Schlieben
    FvSch
    Deltagare

Jag vet inte om frågan har kommit upp förr.  Det vore bra om man kunde ha en ” PM ”  funktion, so det vore möjligt att kontakta någon direkt utanför forumet. Vill minnas att det gick på det gamla.

• Detta ämne redigerades 1 år, 4 månader sedan av Fredrik Von Schlieben FvSch.
    Jan Ernefors
    Jan Ernefors
    Forumledare

Det är tyvärr en funktion som saknas i detta forum, har inte hittat någon lösning på det.

Fredrik Von Schlieben
    FvSch
    Deltagare

Tack, och synd att det inte går.

Staffan Sundberg
    Staffan Sundberg
    Deltagare

Själv tyckte jag att den funktionen var den mest användbara.

Det är ändå märkligt att en så praktiskt funktion, som möjliggör att klubbens medlemmar kan föra enskilda konversationer med varandra inte ses som ett måste, när ett nytt forum tillverkas.

Därför nödgas jag här ge ut mitt telefonnummer, så att fvsch kan ringa upp mig angående baklampsglaset till min X300 som jag lovat honom.

Sålunda. Är du fortfarande i behov av ett baklampsglas ring mig på tel. 0761 405273

Staffan

Fredrik Von Schlieben
    FvSch
    Deltagare

Tack Staffan. Jag hör av mig.

Staffan Sundberg
    Staffan Sundberg
    Deltagare

Har vi kommit närmare en lösning på PM-frånvaroeländet?

Staffan

Tyvärr får Du väl inget svar. Jag frågade nåt för flera veckor sedan och ingen interesserar sig för det. Det verkar som om klubben har övergivit forumet till förmån för käftboken. Det kanske blir dags att överge klubben.

Jan Ernefors
    Jan Ernefors
    Forumledare

“Klubben” är alla medlemmar tillsammans. Att skylla på “klubben” för att det inte skrivs i forumet är lite märkligt. Merparten av klubbens medlemmar verkar föredra att diskutera på Facebook just nu. Väldigt många webbforum har stängt under den senaste tiden just för att folk inte längre tar sig tiden att logga in på dem. Vi låter detta leva kvar tills vidare, men den plattform vi valt för hemsidan erbjuder inte särskilt många finesser i sin forumdel.

Frågan gällande PM är fortfarande att det inte finns och som det ser ut kommer det inte att komma heller.

Staffan Sundberg
    Staffan Sundberg
    Deltagare

Varför valde ni att tillverka ett forum utan pm-möjlighet? I mina forumtekniknovisöron låter det besynneligt att avsiktligt ignorera den basala funktionen.

Jag har inte skylld på ” klubben” att det skrivs för lite. Min anmärkning var att inte nån av de ansvariga

intresserar sig för om forumet funkar som det skall.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.