Jaguar MKII 3,4L LHD – 66 en ägare sista 50 åren…

Hem Forum Köp och sälj Jaguar MKII 3,4L LHD – 66 en ägare sista 50 åren…

Taggat: 

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av Christian Myhrberg Christian Myhrberg 6 månader, 1 vecka sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

Säljer min avlidne fars ögonsten som jag växt upp med. Han köpte den 1968 och har således haft samma ägare i 50 år. Gått drygt 11 000 mil. Aldrig nedplockad/renoverad, ingen rost, alltid stått i varmgarage. Han lackade om den efter något år i en lite ljusare metallic grön som är helt fantastik i kulören, speciellt till den ljusa inredningen. Bilen har stått avställd upphissad i varmgaraget sista 15 åren men startats, hissats ner och körts runt kvarteret med jämna mellanrum. Nu startade jag utan problem, körde ut den men som alla bilar som står still kärvar det ihop på olika sätt t ex bromsarna ligger på och behöver fixas. Allt annat verkar funka som det ska. För dig som är ute efter ett litet unikt oskruvat exemplar. EYX836 ( eller G26006, finns kvar emaljskylt tror jag… ). Står i Växjö och byter ägare för 169 000:- tänkte jag mig. Mer bilder finns.

Christian Myhrberg  christian.myhrberg@hotmail.com

Bilen är såld.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.